Top Eleven 2018 : My National Team - Malaysia terchenta


Top Eleven 2018 : My National Team - Malaysia terchenta. Lantak la orang nak kata apa kan. Opcoz aku akan pilih team Malaysia as my national team. Memula main memang masak la. 3 bintang je dia bagi. Paling top pun si Akram Mahinan - 4 star. Pengalaman banyak mengajar. Berabis semua token jugak untuk dapat 1 player 4 star dan 1 goalkeeper 5 star. Lepas tu kasi training abis abis. Minggu 1 aku jadi pasukan belasahan aje. Takpe. Season dua aku mula naik. Yang penting training kena kaw kaw, gameplay aku main short aje. Minggu 2 aku dapat kalahkan semua team on one shot. hari hari yang ada aku habiskan tenaga on training aje. Hari ni masuk Minggu 3. Aku amik team paling hard dulu. Amerika. First main. Boleh pulak seri 2-2. Takpe. Perabis energy dalam 4. Return semula. Dapat 2-1. Yang best, dah cukup point untuk free player. Aku pilih midfield 5-star walau umur dia paling tinggi, sebab dia ada kelebihan sebagai playmaker. Lepas ni gameplay leh ubah right flank pulak kan. Layannn...















---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP