The Treatment


The Treatment. So. 4 Disember yang lepas aku jumpa fisio mengikut ketetapan. Ada beberapa perkara yang aku kena go through setiap hari lepas ni. First of all, kasut ni akan jadi kasut rasmi aku ke mana-mana aje. Takde bukak bukak lagi. Keduanya adalah rendaman kaki tiga kali setiap hari tak kira sakit ke idak. Cuma bezanya. Kalau kaki aku panas dan bengkak aku kena guna rendaman ais. Kalau tak, just rendaman air panas aje. So. Benda ni semua menambahkan disiplin aku buat masa ni. Jam 5 pagi dah bangun untuk sapu air akar kayu yang kaler hijau ni. Pastu lepak. Mandi. Lepas subuh baru aku start rendaman kaki. Balik kerja terus rendam balik. Lepas isya' last rendaman. Sekali hari tu nenek ngan mama buat sapuan kaki guna campuran jerangau dan bonglai yang ditumbuk dan dicampur dengan minyak tanah. OK jugak la. A lot better berbanding sebelumnya. Dua hari lepas aku angkat dua beg iqa ke asrama dia. Semalam ada a bit of stress. Tapi takde la sakit macam selalunya.

jumpa fisio

first yang aku kena buat. kasut tokleh tanggal dah

rendaman kaki

jerangau + bonglai + minyak tanah

air akar kayu


---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP

KAEDAH PEMBERHENTIAN SUMBANGAN YaPEIM MELALUI POTONGAN GAJI BULANAN