Power BI : Sesi hands-on bersama Azlan


Power BI : Sesi hands-on bersama Azlan. Alhamdulillah. Selesai sesi hands-on petang ni. Banyak jugak yang kita bincang bersama. Masa ni aku rasa sangat bersyukur dengan nikmat yang Tuhan kurniakan pada aku. Cuma aku je yang tak sedar. Benda yang aku rasa takde pape bagi aku, tak semestinya juga mudah bagi orang lain. TQ lan kerana menyedarkan diri aku ni. Semoga semua perkongsian petang ni dapat diadsorb dan digunakan sebaiknya. Bos pun sempat masuk meninjau sesi kami ni. Hehehe. Layan jangan tak layan.





---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied