Our Home Project : Making it 3D


Our Home Project : Making it 3D. Actually. Ni part yang paling aku suka. Kalau ikut. Pakai photoshop pun boleh aku buat. Tapi. Aku nak kelainan sikit. Nak la merasa cam geng geng arkitek buat kan. Hak hak hak. Browse. Cam aku nak pakai Sweet Home 3D ler. Nampak cun. Download. Install. Sekali. Tak compatible pulak dengan kad grafik. Cis. Nak tak nak. Kena la pakai SketchUp Pro. Belasah aje ler. Godak godak. Slow slow buat. Penuh dengan garisan ukuran aje. Hahaha. Tapi. Dapat la setel. Print semua hasil. Syok sikit borak. Dah lebih nampak real kan. Sekali aku meronda semula. Haiya. Ada Sweet Home 3D meh. Haishhh...

lukisan awal

try naikkan dinding demi dinding. ye lor. aku tak pernah guna kot

at last. complete pelan asal

dah siap plaster ngan tile kot. keh keh keh

setel. kalau la boleh print terus jadi rumah cenggini kan senang. keh keh keh

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied