Ekspo Johor Berkemajuan : Prep with the mastermind


Ekspo Johor Berkemajuan : Prep with the mastermind. Time to fokus. More on the presentation. Tapi aku sendiri yang tok leh nak fokus dah. Banyak tul mender lam kepala hotak aku petang ni. Sampaikan aku bercakap dengan orang lain dalam telefon, mata fokus on chatting with somebody else dekat telegram dan fikiran melayang ke benda lain. Nak cerita sekolah baharunya, nak cerita jabatan perangkaannya, nak cerita parlimen, dunnya, nak cerita EKSAnya. Perghhh! First time aku sempat biol jap. Total blank. Time to fokus back on one thing to another thing. Lepas iqa call aku minta diri jugak la. Sebelum burst dengan tambahan beban lain pulak. Dan betul. Tak lama lepas tu baru terperasan whatsapp on sekolah baharu pulak. Wakakaka.



---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam