Bengkel Pembangunan Instrumen Penilaian Anugerah Pembestarian Sekolah 2017


Bengkel Pembangunan Instrumen Penilaian Anugerah Pembestarian Sekolah 2017. Setel sembahyang dan makan tengah hari di TUTA baru aku gerak semula ke BTPN. Seronok juga. Dah nampak satu inisiatif yang baik dalam memastikan adanya instrumen penilaian bagi Pembestarian Sekolah khususnya. Aku team 1. Kena bina dan pantau GPB/GICT nanti. Bukan lama dah pun. Minggu depan je pun. Waaahhhh! Harap kami dapat hasilkan instrumen dan rubrik yang terbaik dalam mencari best of the best untuk Johor khususnya. Yang pasti aku rasa semakin banyak program mula masuk. Satu demi satu. All the best to all!

ada eksiden pulak. harap semuanya OK



singgah pss. dapat tengok tv aje ler. yang dicari tak dijumpa

makan

solat

baru gerak ke BTPN semula




bengkel kami bermula

ucapan KPP BTPN Johor














k. group 1 and 2 bergabung untuk GPB. beza dia adalah kami ada kawasan pemantauan masing masing. Tu jer.






k. tumpang pulang jap dulu ye. Esok aku lewat sikit. Nak jumpa misi dulu amik darah yang aku hutang.

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied