Sesi Pembentangan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2017 - Shima


Sesi Pembentangan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2017 - Shima. Hari ni aku buat sesi pembentangan untuk Shima. Nak tengok camne progress dia sepanjang berada di SPMICT. Setakat ni first pelajar praktikal pengurusan data. Aku bagi data simple aje. Data pengurusan log di JPN. Dia buat analisa dan projection kaedah yang digunapakai dan beri cadangan penambahbaikan. Tahniah. Ada beberapa perkara yang aku minta diperhalusi. Minggu depan dah minggu last dia. Dan. Of coz. Minggu sibuk aku. Ehem. Bila masa minggu aku yang tak sibuk? Kekeke.







---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Jelly Beans

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016