Pemantauan Pemantapan DTP Jabatan Pendidikan Negeri Johor 2017


Pemantauan Pemantapan DTP Jabatan Pendidikan Negeri Johor 2017. Bermula 5 sampai 8 Jun kami diaudit. Memang best. Bagi aku la. Ni la masanya nak tengok pelaksanaan kerja buat aku ni bagus ke idak, mana yang nak kena tambahbaik dan so on. Pagi 5 Jun tu lagi aku dah spoil. Pasal Khamis lepas aku hantar kereta servis, Ahad aku turun padang bantu iqa; pagi tu aku dah tinggal kasut aku. Dah dua kali aku tawaf jalan yang sama. Apa yang best? Aku dah sampai opis kot. Adesss. Takpe. Cabaran pertama tu. Jam 9 pagi masuk ke bilik mesyuarat untuk pembukaan. Kami kena audit pada 7 Jun jam 2 petang kalau ikut jadual. Turun. Godak emel jap. Sekali en Firdaus call. Boleh naik ke atas untuk audit? Boleh aje. Terus maklum pada semua untuk bawak naik semua yang berkaitan. Pagi ni kena audit PK15 dengan dr. Rahim. Memang terbaeekkk!!!! Alang-alang. Dr. Minta audit semua sekali boleh? Sekali dia setuju. So. Semua sekali yang berkaitan diaudit pagi tu. Sampai ke petang terlajaknya. Dah setel semua. Dr. Rahim kata dia nak tengok satu lagi PK18 dari en Firdaus. So. Esok pagi kami bawa eviden lagi. Cuma tempat a bit berbeza. Ada isu sikit berkaitan keselesaan bilik. Takpe. Kat depan dewan pun OK aje. Alhamdulillah. Semua selesai dengan baik bagi sektor kami. Banyak pembelajaran yang didapati hasil perkongsian dan auditan bersama dr. Rahim. Auditee yang aku bawa bersama pun nampak lebih jelas dengan audit bidang berkaitan masing-masing. Semalam penutup. Ada lah beberapa penambahbaikan perlu dilaksanakan oleh organisasi. Dan aku sendiri dah nampak penambahbaikan untuk sektor aku. TQVM pada semua auditor.

dua kali aku kena lalu trafik light ni pagi 5 jun tu


ni dari hp en firdaus aris ni kalau tak silap

dah duduk ngan otai wefie kena la ikut kan. hehehe


turn kami pada 7 Jun petang

mesyuarat bermula





big boss bersama ketua auditor

the auditor









dr rahim senyum aje. tak sangka dia akan jadi auditor utama kami


en faidzul

hj shahat

cik musleha




pn nan ayu ketua auditor kami








 
Sesi audit kami bermula

dr rahim memeriksa eviden untuk PK15

dimulakan dengan Fail Meja

pemilihan mesyuarat teknikal portal

sementara menunggu auditee kami diaudit PK16



adi untuk PK18

pagi 6 jun

en firdaus untuk PK18


berposing setelah selesai sesi audit sektor. TQSM dr Rahim atas perkongsian yang amat bermakna

mesyuarat penutup
















penyerahan laporan audit








sijil penghargaan pada para auditor







---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP