All my golden memories - Jabra BT2045


All my golden memories - Jabra BT2045. Benda ni aku beli tahun 2006. Last year aku lepak kat Kuala Selangor. Masa tu team selangor paling glamer ngan penggunaan bluetooth ni. Semua telinga bertutup je cam orang tak cukup sifat. Hari tu mama kemas semua beg. At last. Jumpa balik semua beg yang aku dah gantung. Of coz la beg beg kamera aku kan. Semua harta-harta lama aku dijumpai semula. Masa jumpa balik benda ni first dalam kepala gamaknya masih boleh pakai ke. Sambung ke charger. On. Pair ke henpon. Perghhh... Terbaeekkk!!!! Layan. Sampai ke la aku dok pakai. Ketika drive. First bluetooth aku yang agak mahal. Tu pun sib baik tak beli yang siap built in leh jadi earphone tu. Ye lah. Yang ni pun aku dah kata mahal. Tapi. Aku rasa sangat berbaloi. Sambil aku dok nengok beg canon aku yang selalu aku dok sumbat D70s sama lens Tamron 17-50mm. Ngan henfon sony ericson K750. Perghhh.. Life nostalgia yang dah lama aku tinggalkan. Ni ler benda biasa aku bawa ke mana-mana satu ketika dulu. Sampaila aku gantung semua gajet berkaitan kamera ni.




---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP

KAEDAH PEMBERHENTIAN SUMBANGAN YaPEIM MELALUI POTONGAN GAJI BULANAN