Mesyuarat Penyelarasan PBPPP JPN/PPD Bil.1 tahun 2017 negeri Johor


Mesyuarat Penyelarasan PBPPP JPN/PPD Bil.1 tahun 2017 negeri Johor. Ni meeting hari Rabu lepas. Hari yang paling banyak program. Dengan BOSOTnya. Dengan Hari Gurunya. Dengan PBPPPnya. So. Setelah berbincang. Aku gerak masuk ke meeting yang satu ni. Cuma. Aku tak join untuk sesi fotografi lepas dah abis mesyuarat. Terus gerak. Layan BOSOT pulak. TQ bebanyak Kara sebab layan je apa yang aku tanya. Setel BOSOT aku sebelah malamnya. Banyak sangat benda lain yang aku perlu setel petang tu.







---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied