Selamat Pengantin Baharu Azriq


Selamat Pengantin Baharu Azriq. Hari ni, juga, kat PD majlis Azriq berlangsung. Memang aku tak join sekali. Hadir ke PIBG SKTNP kan. Takpe lah. Mama, Atuk, Nenek dan Iqi serta Ici hadir. Ucu pun ikut sama dengan family. So. Foto ni aku share apa yang mama dengan ucu snap aje. Nak buat camne. Of coz la tak puas hati. Mama kata kalau ada aku mesti bertaburan gambo. Hahaha. Nak ketawa aku dengar. Dari dulu. Aku bagi kamera aku kat orang pun. Gambonya tetap secoet dua. Kedekut tul filem walau kamera dah tak pakai filem. Apapun. Tahniah pada Ayid. Selamat pengantin baharu. Moga berbahagia dan sentiasa dirahmati Tuhan.





















---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam