PERTANDINGAN DALAM TALIAN "SHOP, SNAP & WIN" MISS SHOPHIA


PERTANDINGAN DALAM TALIAN "SHOP, SNAP & WIN" MISS SHOPHIA. Alang alang layan cuti. Pakata try join sekali pertandingan ni kan. Tourism Malaysia melalui Sekretariat Shopping Malaysia sedang menganjurkan Pertandingan dalam talian “Shop, Snap & Win” Miss SHOPhia yang berlangsung sehingga 31 Mac 2017.

Pertandingan dalam talian “SHOP, SNAP & WIN!” ini menawarkan percutian menarik dan hadiah-hadiah yang lumayan tajaan Suria KLCC, Starhill Gallery, Pavilion KL, Fahrenheit88, IOI City Mall Putrajaya dan IBC Tours Sdn Bhd. Untuk menyertainya, setiap peserta dikehendaki untuk:-

  • Berbelanja di pusat beli-belah kegemaran atau membeli barangan berjenama yang diminati.
  • Ambil gambar anda seorang ataupun bersama keluarga dan teman-teman berserta dengan barangan yang dibeli di hadapan tempat anda berbelanja.
  • Lengkapkan kapsyen gambar “Saya suka membeli-belah di Malaysia kerana…” (tidak lebih daripada 20 patah perkataan).
  • Muat naik gambar tersebut berserta kapsyen yang lengkap ke Facebook Miss SHOPhia dan tag #MalaysiaSuperSale2017, #MissShophia dan lokasi pusat beli-belah tersebut.
  • Gambar dengan jumlah “Like” terbanyak dan kapsyen yang paling kreatif berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah yang ditawarkan.

Untuk maklumat lanjut, tuan/puan boleh layari laman berikut :-

Laman Web  : www.missshophia.com
Facebook      : www.facebook.com/missshophia
Instagram      : @miss_shophia  

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP