Jenjalan Cari Makan : Asam Pedas Madu Tiga, Pekan Nenas


Jenjalan Cari Makan : Asam Pedas Madu Tiga, Pekan Nenas. Tempat biasa lunch kalau ke Pekan Nenas. Macam biasa amiknya. Cuma aku tukar sikit menunya. Tambah ayam goreng kunyit. Paling best bila dengo ada orang tanya mana kamera kecik aku. Hehehe. Memang dah kenal aku. Tu yang aku cakap mama. Bebanyak orang datang sini. Aku sorang aje makan dengan kamera. Tu la pasal. Si ici pantang betul bila ajak wefie.

























---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #J3‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP