Sekolah Tun Fatimah : Mesyuarat Agung PIBG Kali ke-36


Sekolah Tun Fatimah : Mesyuarat Agung PIBG Kali ke-36. Hari ni aku join. Pasal banyak benda yang aku nak tau. Mula jam 2 petang tadi. Habis. Jam 5 petang. Boleh tahan jugak la. Ternaik darah jugak sikit tadi. Minta maaf banyak banyak. Kepantangan betul aku kalau sentuh pasal data ni. Nak pulak pengurusan data yang kurang sempurna. Pandangan tanpa data is just persepsi bagi aku. Tanpa data dan analisa yang betul, keputusan yang diambil mungkin tidak menepati kehendak sebenar. Maybe motto "Data kita, Wajah kita, Maruah kita" dah sebati dengan diri aku ni kot. Apapun. All the best!
























---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied