Jenjalan Santai : Pasar Selasa Pekan Nenas


Jenjalan Santai : Pasar Selasa Pekan Nenas. Ni ler target kami hari ni. Pasal datang awal tak la rasa sangat bahang yang menyengat. Pun terasa juga lepas dah tawaf satu round. Aku banyak lepak ngan kebudaks aje. Lepak kedai jual apa nam ntah kuih tu. Yang bangla suka makan tu. Dulu familiar betul ngan nama dia. Tapi. Yang kat sini biasa biasa aje. Kalau nak yang best. Aku rekemen kat Pasar Tani Taman Nusantara, atau Pasar Tani Gelang Patah. Memang marbeles, Kalau hari ahad tu. Berderet pekerja kilang bangla beratur nak membeli. Kekeke.

Sambung jalan lagi. Masa ni dah jumpa semua dah, Lepak lagi kat ayam Uncle Best. Pun tak berapa best bagi aku. So so aje. Bahagian bertulang pun agak rare. Hehehe. Tapi. Boleh la. Apa yang best pasal kami ni. Perasan tak kami baru aje sarap tadi. Sambung lagi melantak. Ish ish ish. Jalan lagi sampai ke setiap ceruk. Baju JDT pun ada. Tanya berapa harga. RM38. Ish ish ish. Memang aku tak minat sangat ngan design kali ni. Tanya iqa nak yang merah idak. Mentang mentang rumah merah katakan. Iqa pun tak nak katanya. Tunggu la aku dapat baju merah kedah nanti. Kekeke.

Sempat borak dengan beberapa peniaga. Memang lain kata deme hari selasa. Penjual hari selasa banyak amik barang dari KL. Beza dengan peniaga hari sabtu. Patut la aku tengok orangnya tak sama bila aku return hari sabtu. Ni ropernyer kisahnya. Tahu la aku

yok masuk


uncle ni jual paper. dia hon hon aje. sapa nak tahan aje

singgah sini jap



huiyooo... ada la pulak baju pahang kat sini






adik inaz memang pantang nampak kamera. dari dulu lagi kot




yea yea jumpa baju ici





tudung bundle






layan kasut gitu









mama nyer turn beramah mesra ngan peniaga pulak


sakan no... siap tukar tukar nombor gitu

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied