Isnin, 28 Mac 2016

New suggetion from the pharmacist

New suggetion from the pharmacist

New suggetion from the pharmacist. Seminggu dua ni agak lebih pressure pada kaki aku dengan aktiviti yang berderet-deret. Dua hari kebelakangan ni memang aku tibai a bit la ubat tu. Dan kebetulan dah tinggal sebiji je pun setiap satu, aku gerak le ke farmasi. Aku nak yang lebih rendah dosnya.

Sekali pharmacist nengok dia tanya dulu. Ni ubat sapa bang. Ubat saya la. Perghhh... Sangat tinggi dos. Belum cerita tahap steroid. Ye ker. Alamak. Patut ler aku rasa sangat kurang sakit untuk ubat batch ni. So, dia pun ada jugak bagi suggestion lain dan antara lain dia soh aku lebihkan Vitamin B. Ubat, cerita masa sakit ajer ler, Memang aku dok amal masa sakit je pun. Cuma kini tinggal satu jer dari dua. Dan kalau bengkak dia kasi satu. Dan hanya makan kalau bengkak aje. OK lah tu.


---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

0 komen: