Kenangan groupphoto raya mknace

Kenangan groupphoto raya mknace

Kenangan groupphoto raya mknace. Actually. Aku mencari gambar keluarga untuk dibuat label dan ditampal kat loker iqa kat dorm. Tak sangka aku terjumpa semula perkara yang memang aku kumpul dari dulu dan terhenti setakat 2011. Maknanya bila aku masuk ke jabatan. Aku terabai bab dokumentasi ini. Jap ja cari semula n buat. Ni ler sejarah bermula. Means aku memang beli D70s untuk family. Iqa lahir ja. Aku terus beli D70s. Dan dari situ lah bermulanya koleksi fotografi keluarga aku. Seusia iqa rupanya kamera DSLR pertama aku tu. Dan dua tahun pertama, 2001; 2002, walau ada. Tapi aku nyer dokumentasi memang berterabur. Takpelah. Yok kita layannzzz.

raya pertama iqa. memang zaman ni aku tak reti pun pakai baju melayu walaupun ada. Maybe sepasang tu aje kot. Hadiah dari Pak Pin kaler merah.

Masih tak reti pakai baju melayu. Iqa memang bertocang aje. Masa ni memang semangat waja yang sangat tinggi. Sampai pakai spek kaler merah.

ni sebenarnya kena paksa pakai songkok. hehehe. layan aje ler

kehadiran syafinaz dalam keluarga. see... no more songkok back

2007 merupakan saat transisi aku. Dari Selangor ke Johor. Dari SBP ke harian biasa. Atas permintaan sendiri. Nak cabaran baru. Nak ngaja budak yang benar-benar nak belajar. Realiti. Perrghhh.. Memang aku tak leh lupa camner aku leh depressed bila jejak ke harian biasa. Luar jangkaan. Sampai gambar pun hilang. Ni juga saat mula aku berpindah dari Fotopages kepada Blogspot.

Masa ni iqa nak mula mintak nak jalan sendiri tapi masih kami kawal.

beg selempang pink kat iqa menandakan dia dah jalan sendiri bersama kawan kawan. ekekeke

kehadiran ziqri. juga saat aku berhijrah ke PPD

paling glam tahun ni. tudung siti nurhaliza

ni saat mul aku ke jabatan. asyik kena ja tegur pasal songkok. dah jadi terbiasa la pulak

otromen sentiasa walau aku tak pernah ngajo pun pasal otromen. dan masa ni la aku letgo DSR aku dalam keadaan serba salah dan dilemma.

masa ni mama ngandungkan fiqri.

see... dah hadir fiqri. dia lahir hujung tahun 2014

#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Jelly Beans

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016