Free tool for live hashtag presentation through Instagram

Free tool for live hashtag presentation through Instagram

Free tool for live hashtag presentation through Instagram. Semalam perah idea pasal hashtag. Hari ni perah kepala cari tool la pulak. Dari semalam sampai ke hari ni, aku jumpa 4 tool yang aku rasa best untuk live presentation tersebut. Yok kita nengok. n aku dah putus

1. Liveflow.in - http://www.liveflow.in/. Nice. Kelebihannya bagi aku. Kita boleh pilih tarikh mula nak papar. Yang keduanya, presentationnya memang cool and nice. Cuma aku tak nampak semua posting ngan hashtag tu. Pasal apa aku sedar. Sebab aku nyer sendiri pun tak dipaparkan.

Paparan utamanya. Pilih hashtag yang nak dipaparkan, pilih tarikh mula. Klik start.

Paparan presentationnya. Cool.


2. Tagboard - https://tagboard.com/. Yang ni kita boleh save kita punya hashtag dan setting avatar dan cover untuk memudahkan yang lain cari hashtag tu dengan mudah selepas ini. Kelebihannya adalah kuasa tarik dari lebih banyak media sosial. Terbaeekkk!!!! Cuma. Live presentation kena bayar. Tapi. Setakat yang biasa tu pun dah ok bagi aku.

Paparan utamanya. Simple yet powerful

Paparan livenya. Memang bagus. Cuma kalau nak paparan macam liveflow kena bayar.


3. Slidetagram - http://slidetagram.com/. Ni opensource. Free of charge. Setakat ni semua yang dihashtag keluar. Paling cool. Cumanya, takde tarikh khusus. Dia tarik aje semua yang dihashtag.

paparan utama. boleh pilih simple setting untuk presentation 

paparan presentation


4. Hashslider - http://hashslider.com/. Setakat ni, yang ni yang paling marbeles. siap ada moderator mode lagi disamping semua yang aku nak. Thumbs-up!

paparan utama

foto yang ditemui untuk kita moderate

paparan sebelum mula presentation

the presentation

#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied