Dialog Prestasi Berfokus Zon Selatan


Dialog Prestasi Berfokus Zon Selatan. Alhamdulillah. Selesai. Dan Kiosk Informasi JPN Johor juga turut dirasmikan KPPM sebagai salah satu komponen utama untuk Gerbang Maklumat Interaktif, One Stop Centre. Walau ada sedikit masalah teknikal di awal perasmian, kabel bunyi boleh tercabut daa... gara-gara ramai orang yang lalu lalang di kawasan tersebut. Pengajaran untuk aku, pastikan ada tool untuk kenalpasti masalah cenggini. Part ni silap aku adalah montaj tu bermula dengan senyap sunyi, menyebabkan aku lambat detect isu tersebut. InsyaAllah. Lesson learn!

big boss sendiri dari awal sentiasa menyemak bersama







kesilapan utama aku bermula lepas ni dimana aku tak semak semula walau aku sedar orang lalu lalang belakang tu dan naluri aku kuat menyatakan something when wrong

upacara bermula dengan pengimbasan jari KPPM


tandatangan perasmian


doa oleh al ustaz mahmood

penerangan OSC oleh tuan pengarah


lawatan ke galeria






dialog bermula




we all kat luar aje. semua dapat nengok live


sebelum pulang snap jap abam kiosk ni... hehehe...


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied