#Bajet2016 - Perbincangan dan cadangan diperlukan

#Bajet2016 - Perbincangan dan cadangan diperlukan

Laman khas telah mula dibuka bagi memudahkan kita memberikan cadangan dan membantu membentuk Bajet 2016 di https://najibrazak.com/bajet2016 bermula dari 1 September hingga 15 September. Yok!


Salam 1Malaysia!
Pada bulan Oktober ini, saya akan membentangkan Bajet 2016 yang merupakan bajet pertama di bawah Rancangan Malaysia Ke-11 (2016-2020) dalam perjalanan kita ke arah mencapai status negara berpendapatan tinggi dan Wawasan 2020.
Seperti tahun-tahun sebelum ini, satu laman khas telah disediakan agar anda dapat memberikan cadangan dan membantu membentuk Bajet 2016 di https://najibrazak.com/bajet2016 bermula dari 1 September hingga 15 September.
Saya ingin menerima sebanyak cadangan yang mungkin untuk Bajet 2016. Oleh itu, kongsikanlah link laman mikro ini dengan saudara mara dan rakan-rakan anda agar mereka juga dapat menyumbangkan cadangan mereka.
Sekiranya anda pernah mendaftar di laman mikro Bajet tahun lepas, anda boleh menggunakan Nama Pengguna dan Kata Laluan yang sama untuk perbincangan Bajet 2016. Sekiranya anda terlupa Nama Pengguna dan Kata Laluan, anda boleh memilih link "Terlupa Kata Laluan" dan ikuti arahan seterusnya.
Untuk perkembangan terkini mengenai Bajet 2016, ikuti akaun rasmi Facebook dan Twitter saya.
Terima kasih.,
Najib Razak
Copyright © 2015 NajibRazak.com, All rights reserved.

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied