My Windows 10 experience


My Windows 10 experience. Masih baru explore sikit-sikit. Dah setel install pada desktop 2010 aku tu. Banyak utiliti yang tak lepas pakai sebab windows 10 tak support cam aku nyer sound, wifi. Tu setakat yang aku check lah. Walaubagaimanapun ianya masih berfungsi, cuma tak gerak utiliti dia aje. Nak kena tunggu keluar yang support windows 10 lah gamaknya.

Untuk Ie, dia dah rebranding kepada microsoft Edge. Leh tahan. Cuma bila aku nak update entry blog cam tak best. Guna chrome la jugak. Nanti aku share lagi. Tak sempat nak explore lebih. Kerja melayan undangan rumah terbuka ja nih. Ekekeke.

installing

configuring

setel


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP