Traditional preparation for the mama


Traditional preparation for the mama. Ni perkara biasa la. Dari aku kecik, ni ler mender yang mak aku pakai, dan dah turun sampai ke mama dah. Rasanya semua famili aku pakai mender ni kot. Set bersalin air mancur nyonya mener. Daripada yang berbentuk serbuk, sampailah dah dah diinovasikan ke bentuk pil. Sahih la ramai yang tokleh tahan rasa dia masa dia berbentuk serbuk bancuh dulu kan. Termasuklah ngan mama. Tapi last last aku kesian. Beli jugak la yang bentuk pil nih. Ehehehe.

Pagi ni sesaja asingkan dan labelkan lam bekas khas. Terutama untuk yang sapuan luarnya, apa lagi kalau bukan param, pilis and sekutunya. Label bahan, label tempat sapuan. Kira mudah la bagi mama untuk guna dan topup semula nanti. Pastu nengokkan bahan mandian pulak. Dah setel semua, baru lah senang hati aku nak berjalan gi daftar Fiqri. Layannnzzz..

the things

the bekas

siap label aaa


nampak tak

buat tagging gitu




mandian herba


pindahkan ke tempat mandian


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP