Majlis Tahlil di rumah nenek yang

Majlis Tahlil di rumah nenek yang. Ambil berkat malam nisfu Syaaban sekali. Nenek yang sangat gembira. Satunya, semua dapat bersama. Meriah dan ceria dapat bersama. Keduanya, rumah pun dah dinaiktaraf. Alhamdulillah. Yang tek bestnya. Lama la pulak aku berdiri malam tadi. Kan dah sakit kaki aku pagi ni. Aduiii... Aku tau aku akan sakit, nak buat camner. Tak sanggup la pulak aku nak keluar duk kat luar jap semalam.

majlis bermula. yang si iqi tu buat apa tu agaknya tu.. hehehe


nek yang sampaikan kegembiraan hatinya terlebih dahulu



tetamu yang hadir



hmmm.. malam ni kita baca dari gajet yer nooo..





tu sahih la buat mender lain tu


tang ni aku dah mula tak tahan dah ni



perbincangan sikit pasal kenduri lepas ni


makan nasi ambeng


masa kemas baru perasan ada tarikh lantai rumah siap... jeng jeng jeng... sama tarikh lahir iqi... tapi tahun 70 tu.. aku pun tak lahir lagi beb

rumah nek yang dengan dinding baru


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP