Rintihan Qalbu - Qalam Band feat. Rafidah Ibrahim

Rintihan Qalbu - Qalam Band feat. Rafidah Ibrahim. Dah lama mencari. Time depan PC mesti lupa the lirik. Pagi ni cam terperasan suara yang perempuan ala ala siti. Of coz dari senarai lagu baru yang aku rasa hampir mirip of coz fida. And... berjaya ketemu lagu ni akhirnya. Lemau tul pencarian aku ni kan... kekekeke..

layaannn...


Lirik Rintihan Qalbu
oleh Qalam Band ft Rafidah Ibrahim

Ku rasakan sepi hati
Bila kau tiada di sini
Ku rasakan hampa hati
Bila kau tiada di sini
Menemani hidupku
Menemaniku

Tak ada yang bisa mencintai diriku
Seperti kau mencintaiku
Tak ada yang bisa mengerti hatiku
Seperti kau mengerti aku
Seperti detik tak di sini
Bila kau jauh dariku
Seakan mimpi tak beerti
Bila kau jauh dariku
Aku seperti khayal
Yang tak ada penghujungnya

[*] Tak ada yang bisa mencintai diriku
Seperti kau mencintaiku
Tak ada yang bisa mengerti hatiku
Seperti kau mengerti aku
Tak ada yang bisa mencintai diriku
Seperti kau mencintaiku
Tak ada yang bisa mengerti hatiku
Seperti kau mengerti aku
Repeat [*]

Tak ada yang bisa mencintai dirimu
Seperti ku mencintaimu
Tak ada yang bisa mengerti hatimu
Seperti kau mengerti aku


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP