Edisi purba lagi terlepas : April - My Savvy mula buat hal


Edisi purba lagi terlepas : April - My Savvy mula buat hal. Bulan ni ler mula aku bergerak dengan aktif sekali bersama Savvy aku nih. Melaka la, satu Johor la. Sekali masa nak gerak untuk program pengarah turun padang di segamat, aku terus standed kat pontian. tepat macam dijangka. gerak ke taman u, dan... huhuhu amt aku problem. read on...


kerja masa santai

lebat nooo hujan



balik rumah nengok parit tersumbat

tengok ler segala bala yang orang buang dalam parit... tak sekolah agama sungguh



gerak ke melaka




masa nak balik dah mula nampak problem dia. no gear beb

pastu simbol amt problem nyala

esoknya bateri la pulak kong

pastu aku leh stranded kat depan kfc pekan nenas. huhuhu

gerak ke taman u untuk pemeriksaan detail



hasil pemeriksaan

siap harga noooo... aiyyoooo

apa pun aku tukar speed sensor dulu. yang penting savvy aku leh start kan


nampak beg kat belakang. last last, balik umah ajer la




Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied