Lamo botul den tak nulih

Lamo botul den tak nulih. Asik keluo ajo. Kojap kek kodah, kojap kek sabah. Mana den tak jojak sojak kobolakangan nih. Merepek la nulih nogori lak. Hehehehe.. Sekali hari Rabu itu hari, akhirnya; kaki aku sakit kat ibu jari. Pulak dah. Dah lama tak kena nih. Ni ler jadinya kalau aku selalu gerak. Minggu lepas antara minggu yang setiap hari aku travel 200++ km setiap hari, going and back. Akhirnya, akhirnya.

So, Khamis tu masih kena gi meeting di muo. Sesaja paksa lagi kaki tu. Masa balik memang sangat terasa. Tapi wat bodo jugak. Jemaat amik CRK. Masih ok. Maybe a little bit of flanil and some rest can heal the leg. Nak buat camno, Sabtu makin sakit. Dan pagi ni hampir aku tokleh gerak. Gi ler klinik, jugak. And get the MC for tomorrow, with a new set of medicine. Get well soon la for my leg...

ps : mula selasa ni nak travel merata lagi... for the whole two week... Boleh ker aku tanggung???

Lamo botul den tak nulih

Hari Jemaat, both of my leg are bungkus penuh... Melarat ke kiri sebab aku gunapakai kaki kiri penuh masa kaki kanan aku sakit

Lamo botul den tak nulih

hari ahad pun ramai orang jugak. kaki tengah perit ni memang memberi pengalaman best kat aku menahan sabar



Lamo botul den tak nulih

Lamo botul den tak nulih

ubat yang diberi. putih tu kecutkan urat. yang lonjong tu tahan sakit. ngantuk. yang oren tu tahan sakit yang tak ngantuk. tapi kata doktor, better makan yang ngantuk tu. dan aku rasa memang betul. aku makan yang oren tu, tak tentu arah aku petang tadi. berdenyut denyut dok menanggung...

Lamo botul den tak nulih

ziqri ni leh dok layan kaki aku la pulak. kekeke...


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

cikgu zainal berkata…
doktor cakap sakit apakah?
mknace unlimited berkata…
overstress pada kaki. nak check gout hari ahad lab tutup. malas bersenam punya pasal kot. hehehe..

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Jelly Beans

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016