Himpunan Guru Muda 1 Malaysia Zon Utara

Himpunan Guru Muda 1 Malaysia Zon Utara dijalankan bertempat di SMK Hutan Kampung, Alor Setar, Kedah pada 16 Februari 2013. Sebab aku dah 3 hari disini, aku dah nampak keadaan yang akan berlaku pada hari kejadian. 1st of all, keadaan akan jadi sangat sesak, dan korang akan susah nak parking. Solution aku. Keluar awal. 6.30 pagi dah terpacak kat sini. Parking tempat yang paling strategik. Gi minum dulu. Ada gerai kat depan sekolah. So, aku dapat parking, dapat lepak. Tu sebab aku suka gi memana lokasi awal. Watper nak pepening buang masa dalam jem sedangkan kita boleh rancang masa kita kan.




Gi lepak kat gerai ni dulu. sarap. walaupun ada disediakan sarapan, kalau dah mai awai camni, watpa la aku nak gi terhegeh hegeh masuk, bebel apasal sarapan tarak lagi. dah ada gerai kat luaq tu pandai pandai la isi sendiri kan. so makan roti tampal sama milo. lepak ngan geng geng jpn kedah sambil borak borak.




dah tengok booth semua, gi ler jenjalan merayap, sambil amik gambo. jumpa team nst edar sokkabar pree. terus interview sambil snap beberapa picas. tq tq.



jam 7.30, jalan dah star sibuk. satu jalan ja nak masuk ke sekolah ni. tuu yang aku cerita tadi. sebab aku sampai awal aku parking memang terbaeekkk!!!! punyo.. hehehehe... so, kenderaan semua kena parking luar dan peserta kena jalan kaki masuk sampai ke sekolah. tq pada abam polis yang bertugas.



pendaftaran peserta ikut daerah dan negeri. masa ni orang memang dah pack habis.



sementara tu gi padang jap untuk sync ngan btp kedah. depa nak wat live video. tapi sebab tu la aku terlepas lawatan tpm di booth gm1m. sampai masa lawatan tpm baru masalah live video dapat disetel. huhuhu.




ni tak tau apa kes ni. budak kedah yang jadi ketua gm1m perak ni. hehehe...








pengunjung booth kami... tq atas kunjungan dan like anda








booth booth lain tak kurang hebatnya







maggi selaku penaja barangan untuk perang dapur. tq tq. dan tq sebab layan best punyoo...














kat pentas ada persembahan dan nyanyian untuk isi masa guru yang datang











cenderamata dari booth gm1m



ok. tpm tiba agak lewat. aku tak tunggu sampai habis. tepat 12.30 aku gerak. tu sebabnya aku kena cari parking yang paling strategik. masuk keter terus drive. checkout hotel. terus gerak pulang ke johor. babai alor setar...





Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied