Ahad, 29 Julai 2012

Misteri keychain iqa

mknace unlimited™ | keychain @ beg pensel
Iqa suka beli keychain. Pantang jumpa, mintak dibelikan. Tak kira la kat mana-mana. Pasar malam ke, tempat yang kami lawat ke, asal keychain.

Memula aku tak kisah pasal dia taruk kat zip beg dia. Tapi lama-lama aku dah tak nampak lagi mana hilangnya keychain dia. Tapi dia masih mintak aku belikan kalau jumpa.

Hari ni baru aku perasan balik. Hambik kau. Segugus taruk kat beg pensel. Kalau dia tak bawak ke perpustakaan hari ni, rasanya sampai bila pun aku mesti tak jumpa kat mana misterinya kehilangan keychain yang iqa mintak selalu tu. Kuikuikui.

ps : leh tahan gak kan kepala kebudak nih.



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


1 komen: