PERTANDINGAN BAHAS BAHASA MELAYU ALA PARLIMEN SEKOLAH MENENGAH PERINGKAT KEBANGSAAN 2012 - VENUE PREPARATION

Ok.. Jom bertolak ke venue akhir. Nak check preparation sana. JK aku lebih kepada dokumentasi, n for majlis last we will present the whole picas n video sepanjang program. Jadi, aku mesti tengok camner dewan akhir tu, apa yang ada, n apa yang nak kena setelkan sebelum program bermula.



Jom gerak..



Sampai around 10.30 am tak silap aku. Ni ler bangunan untuk venue akhir. Bangunan Sultan Ismail, di mana letaknya Dewan Undangan Negeri. Jom kiter...



Ada treler potimus prime... kekeke.. treler BTP. Satu treler lengkap tu ngan 37 petugas... Just for venue akhir sahaja.. Wauuu.. Banding kami yang just 5 orang jer tolak aku la kan..



Ni dewan untuk majlis akhir. Pening aku sepagi ni. Call punya call, at last dapat jugak cakap ngan person in charge. Yang peliknya dia tak aware pasal penggunaan lcd untuk majlis akhir. OK fine. Ada miscommunication, somewhere. So, dia akan setelkan 2 lcd untuk majlis tu. Alhamdulillah.



Ni la dewan untuk majlis akhir tersebut. Ada 3 lcd dan 3 skrin. Aku mintak dua sahaja digunakan. Yang tengah tu, biar ajer jata negeri tu terpampang. Rugi la kalau design yang cantik tu disorok kan.



OK. Setel kat sini. Alhamdulillah. Semua dapat diuruskan dengan baik. Esok. InsyaAllah semua akan berjalan lancar. Terima kasih pada semua yang membantu.



Dah setel kat tempat aku, pergi nengokkan kan venue untuk final debate. Perghhh... Team BTP sedang buat pemasangan dan test run untuk final esok..



Sempat lagi nyibuk nyelit tu.. Kekeke..



Masa nak turun semula ke parking keter... Boh seround..



Keter si Hakim yang kitaorang naik beramai ramai... TQ Hakim...

Posted via Blogger PC edisen

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Jelly Beans

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016