More on the treatment

Petang tadi, after terlebih satu hari; patutnya semalam aku kena check semula pasal batuk aku ni, baru aku ke klinik. Tu pun, aku tak gi mahmoodiah. Aku gi sri orkid. Sebabnya, jalan skudai - jb jem teruk.
So, aku u-turn balik kat impian emas, terus gi mahmoodiah. Orang memang ramai. Tu isu utama lah. Bukan sebab klinik yang slow, tapi kalau dah sekalian makhluk turun, memang la makan masa kan. But still, aku lebih prefer kerajaan, pasal aku rasa diaorang kerja lebih pro dari swasta. Actually dulu pun aku selalu gi swasta, tapi aku tak suka stail dia yang asyik keyin lam pc, terus kasi ubat. Cam memain jer.
Last last sejam lebih jugak aku kat sini. Doktor pun kasi ubat tambahan untuk siang, tak ngantuk nyer ler + tukar antibiotik.
Ps : actually doktor dah nak kuar surat rujuk ke pakar dada, tapi aku yang minta ubat tambah n one week more. Sapa tak kenal aku kan. Selagi leh tak gi spital, selagi tu aku bertahan. Hope dalam seminggu ni leh recover




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied