All the weapons are ready again

Ahad depan pakai jugak. So, sebab kebetulan hari ni ada pertandingan kat balairaya, tu yang kuar awal. Aku nyer d70s memang dah siap bateri nya sejak semalam. Hari ni just pasang balik aku nyer 17-50 lens dah setel. Cuma hari ni aku tambahkan flash, pasal dah lama no aku tak guna dia. Cuak jugak memula pasal tak nak hidup. Sampai 3 set bateri aku tukau. Sampai dah desperate tu aku tukau tukau set beteri tu tetiba hidup la pulak. Sib baik. Videocam pun dah fully charged. Ok. Lets go...

____________________________________
©2012 mknace unlimited
Send via galaxy tab

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam