Agenda petang

Masa lunch memang terus ke perpustakaan. Dah janji dengan iqa nak pinjam buku baru untuk dia. Memula kengkonon nak makan kat kafe dia. Sekali punya ramai makhluk, terus tak jadi. Sambil tu sempat lagi borak ngan pustakawan dia. Kenal tu. Mana taknya. Sesatunya makhluk yang hampir setiap minggu gi situ ngan anak anaknya yang super duper aktif. Kekeke...

Pastu kuar terus ke hutan bandar, makan kat situ. Dan... Apa yang aku perasan, tab aku langsung tarak paperyei sepanjang aku kat luar @ aku pakai 3g... Hmmmm.. Apakes sebenarnya nih.. Masuk balik opis pakai wifi dah kena seround masa aku dok nulis entri nih. Hampesss...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam