Sambutan Maulidur Rasul 1432H

Klik untuk gambar yang lebih besar
Sempoi tu ustaz nih
Pagi jemaat lepas, bertempat di Bilik Mesyuarat PPDJB, satu ceramah oleh seorang ustaz yang aku leh lupa la pulak nama dia, tapi memang sempoi abis; sempena sambutan maulidur rasul. Memang best, dan yang paling best; aku tak teringat langsung pasal sambutan ni pagi tu. Tapi yang bestnya, pagi tu; aku bawak lens yang paling jarang aku bawak, 70-300mm. Tapi tu untuk tujuan lain. Dah jadi ke lain la pulak. Tetiba ja aku rasa feel untuk menembak tu kembali ke diri ini. Syok la pulak. Lens ni adalah lens pertama yang aku beli. Dulu aku rajin shoot macro and amik gambar emotive. So pepagi jemaat yang mulia nih.. hampir setahun aku kat sini, baru feel menembak tu datang balik. Pergghh.. mantop sehh..

Klik sini untuk ke galeri ppd

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP