Selasa, 15 Februari 2011

Roti Canai for the birthday girl

Klik untuk gambar yang lebih besar
Pagi ni merayap ke luar jap, ziqri suka tul nengok luar cenggini
Hari ni spesel sikit, selain cuti sempena Maulidur Rasul, hari ni merupakan besday iqa yang ke lapan. So, malam ni memang la nak buat mari potong kek untuk dia. Dan banyak lagi la. siap nak kuar gi beli jajan nak belanja memember kelas dia esok.

Sementara nak nunggu kuar gi amik kek dan beli jajan tu, iqa ajak makan roti canai kat luar. Si iqa ni memang suka makan kat gerai. Makan kat umah tak best katanya. Kat sana leh order. memang la. Dah nama pun kat gerai kan. Semua ada. Apa pun dia sorang ja yang makan pasal aku tapau untuk aku dan yang lain. Biarla dia spesel sikit. Besday girl la katakan>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
haaa.. apa lagi.. order la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sempat amik gambo aku. sian katanya.. asik takdak gambar ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
encik ziqri yang bulat matanya tapi sepet

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah sampai dah air teh ais dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
siap tumpah ke baju tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ok.. masa untuk makan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
motor yang mata ziqri tak lepas memandang dari tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sedap iqa?

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
slow tul makan dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
orang tak ramai sangat pagi nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah sudah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tapau pun dah sudah sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tengok la si ziqri nih.. agaknya apa yang dipandang dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
of coz motor tadi.. ni bukti dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
abis baju.. tu pasal kekadang malas makan kat luar nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ok.. jom kita balik.. saya cam biasa.. kasi bukak tingkap separuh yea

Enjoice...Sharing is power!!!

1 komen: