MyEG : Semak dan bayar saman anda

Klik untuk gambar yang lebih besar
Akhirnya.. saman yang aku tunggu tunggu tu
Pagi ni tetiba ja mood berubah. Semuanya pasal saman seketui nih. Memang memula aku tak layan sangat apa yang semua orang dok pakat heboh ketika ni.. isu mari bayar saman 50% tu la. Tetiba lepas baca blog Joe pagi tadi, ntah pasaipa aku tetiba rasa nak check.. dan wallahh.. naik sekepin..

Ni aku kena satu subuh tahun lepas lam bulan sepuluh.. nengok sendiri la tarikh kat foto kat atas tu.. Kena jugak aku. Ramai yang selalu kena tembak ngan kamera tu.. tapi ramai kata kamera tu tak berfungsi. Dan kebetulan pagi subuh nan indah tu.. aku dah tak sempat nak brek lagi dah.. semua pakat memecut.. time aku tiba kat tengah jalan tu.. satu pancaran cahaya pun keluar la dan terpana la kejap aku kan. Aduiiihh.. dah kena..

Apa yang aku leh buat.. bayar ajer la.. Tu la last aku pecut kat trafik light hutan bandar tu. Lepas tu.. kuning pun aku sloww ja. Tensen ja keter belakang aku.. Suka ati aku la.. Ko tak tau betapa cepat dia punya kuning jadik merah.. Sib baik ada myeg.. leh gak aku bayar walau pun ari ni memang pejabat pos bukak.. malas aku nak gi bersesak beratur. Kena dua hinggit pun aku rasa berbaloi la kan.. Apa pun.. setelkan la segera saman anda selagi 50% diskaun ni masih ada.. Walau aku rasa tak berbaloi kerajaan buat cenggini.. Ye lah.. menggalakkan rakyat membuat saman lagi dan tunggu bila ada diskaun baru bayar.. Browse ler kalau nak nengok proses bayor aku>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Check dan terus pilih buat pembayaran.. dah setel

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Print la resit wat kenangan


Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam