Movie Review - Estet (2010)

Klik untuk gambar yang lebih besar
Cakap banyak pun tak guna. Dua bintang setengah aku kasi
Sangat sangat sangat membosankan. Time cgi bola tu terhibur la sikit. Yang lain.. sangat membosankan. Apasal terpaksa aku membebel ja pasal cerita nih. Sangat menyedihkan bila nak dibanding ngan citer kak limah tu.

Kisah pasal team bola estet cinta manis nak menentang team bola red cobra. Juga pasal si farid yang bercinta dengan gheta. Juga pasal si mandur jahat tak hingat nama. Juga pasal anak tokei estet.. kublai khan yang datang ngan gaya Rajnikan.. Sangat ewwwww.. Tak tau la nak cakap cemana. Yang pelik apasal si rosyam sanggup berlakon cenggitu. Aduiissshhh.. Dua bintang.. tambah setengah atas effort cgi masa main bola dan masa nak elak bom meletup.

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Amir Izzat berkata…
assalamualaikum.

hurm,tak best ke bang? laa..ingatkan nak la download filem ni..kalau tak best..xjadi lah nk nengoknyer..hehe

kak limah memang best...haha
papabear berkata…
nasib baik tak downlaod. semalam layan kak limah, best jugak :)
blog-tips-kurus berkata…
memang x de rase nak tengok sebab x berapa .... kat FK. sori bro!
sonata anak kancil berkata…
saya langsong tak tahu ape ke mende...kalau dah macam ni review ni...lagi lah saya terus tidooooo....! tak minat nengok filem2 ni....( untung hubby saya---sebab bini nya tak minat langsong!!! )
starsyeea berkata…
uishhhh...terus tertutop napsu aku nak nengok...haha :p
mknace unlimited berkata…
:) :) :)
kalau penggemar filem tamil maybe suka kot
ke tak jugak.. aku rasa filem tamil lagi best kot
terbaeekkk!!!!
Tanpa Nama berkata…
Sapa kata cerita ni tak best.. best ooo.. cuma orang tak pandai menilai je yang akan cakap cerita ni tak best..

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam