Tensen di pagi senin

Klik untuk gambar yang lebih besar
Tak pasal pasal betul pagi senin lepas
Aku cam biasa kuar rumah sama, 6.00 pagi. Tau pukul baper sampai pejabat.. 7.40 pagi. Perghhh.. Sejam 40 minit aku travel pagi ni. Jem memang teruk giles.. Sampai kat Tampoi dalam jam 6.20. Tau aku sampai setentang angsana kul baper.. hahaha 6.40 pagi. tu baru citer sampai angsana. Rupanya ada sebijik bas ekspress jenama Alison yang tersadai sebelum Maybank kat jalan hutan bandar sana tu. Bayang la.. sampai tinggal selorong ja.. Tampoi 4 lane.. sampai bbu tinggal 3 lane.. jalan sementara tinggal 2 lane.. sampai dekat bas tu tinggal selane ja. Patut la jem tahap gaban.. Sampai pejabat semua tegur aku. mana taknya.. tukang bukak gate sampai lewat hari ni. hahahaha>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kaki aku sampai dah tahap nak krem masa dah melepasi bbu tu. aduhaii.. tengok ja la.. gara gara sebijik bas tersadai.. abis satu jb semua orang dari skudai jem. Lepas ja dari lingkaran larkin tu jalan clear tahap boleh baring tu..

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Sharinginfoz berkata…
he he he mesti doarang bengang kan tapi bukan disengajakan
mknace unlimited berkata…
:) :) :)
tu la pasal. hehehe
terbaeekkk!!!!

singgah pagi dari mknace unlimited

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Jelly Beans

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016