Taekwando class for Iqa

Klik untuk gambar yang lebih besar
Sekali terus mula daa.. alamak
Pagi ni ada sesi pendaftaran kelas taekwando kat sekolah iqa. Aku suh dia pakai baju taekwando, bukan sebab nak training terus, tapi nak tunjuk kat teacher dia. Boleh pakai tak lagi baju dari sekolah lama dia. Sekali pastu terus mula latihan. Rugi la pulak aku tak bawak laptop. Kalau tak, dah siap kije aku. Huhuhuhu. Tak kisah la pasal tu.

Iqa nyer class akan ada setiap sabtu jam 10.30 pagi sampai 12 tengahari kat sekolah dia. Sebelah malam ada latihan tambahan jam 8.00 malam kat dewan raya gelang patah. Tak tau la gai nak gi ke tak sebab yang ni optional kata teacher dia. Tapi iqa dah semangat abis dah.. Yang paling best hari ni adalah.. jeng jeng jeng.. aku dah kata aku gi bukan target untuk latihan, jadi memang tak bawak air la.. Kan dah melilau jap cari air.. Apapun iqa memang suka tul training ni. Sampai dia kata nak gi jugak training malam ni. alamekkk>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Melilau sampai la ke kedai ni cari air mineral untuk iqa. Sib baik aku familiar tempat nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap buat tendangan kala jengking tuh

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

alexayussida berkata…
semangat iqa ni:D hee adek saya pon blaja taekwando,bila tournament je kerah satu family pegi tgk die lwn =.='
Hizami Li berkata…
hehe.
dulu pernah belajar taekwando jugak.
darjah enam baru dapat tali pinggang hitam.
;)
mknace unlimited berkata…
:) :) :)
tu la pasal
terbaeekkk!!!!

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied