Blogwalking : My style

Klik untuk gambar yang lebih besar
Foto ngebas dari akihiko.co.cc
Glamer aku jap pagi ni. Topik aku blogwalking jadi panas. Hehehe. Ramai yang kenal aku, mesti dah tau cara aku blogwalking. Aku singgah. Aku baca, dan aku akan tinggalkan komen; yang ramai jugak yang kata aku spam. sebabnya aku suka taruk 3 smiley + ayat power terbaeekkk!!!!.

So, entry ni saja aku nak tulis pasal cara aku blogwalking. Pelik jugak aku. Kenapa 3 smiley + ayat terbaeekkk!!!! aku sentiasa jadi igauan segelintir orang. Pernah aku debat kat forum pasal kes ni. Ada jugak mamat tak puas hati pasal aku selalu taruk smiley. Aku cakap that's my impression. Aku tak suka jadi silent reader. Aku nak orang tahu aku pernah singgah dan baca, jadi aku taruk aku nyer signature. Yup.. exactly. 3 smiley + ayat tu dah cam signature aku.

Walau kekadang bender tu tak kena??, tapi renungkan balik.. kita still terbaekk; ada lagi yang lagi teruk dari kita kan.. Jadikan kata kata tu sebagai peransang untuk kita naik semula. Cam aku sekarang, kaki masih sakit, tapi aku tetap usaha untuk berjalan jugak. Terbaeekkk!!!! untuk aku.

Kalau korang pernah join fotopages dulu, lagi gila spamming (apa yang selalu orang cakap la).. aku dah tak heran. Yang penting aku singgah dan baca komen. Bukan semua dapat sekadar terbaekk.. ada yang ada ayat dicelah celah smiley dan terbaekk tu.. perasan tak perasan ja. Tapi ramai yang hanya sekadar dapat signature aku ja, pasal aku pun tak tahu nak komen apa pasal entry dia tu. So, just tinggal signature aku. Kalau libat kematian insyaAllah.. terbaekk akan jadi al fatihah.. tu jer..

Lagi satu, bab blogwalking nih.. aku sibuk. Tapi aku luangkan setengah jam waktu pagi aku untuk BW. Aku masuk kije 7.30. So sebab aku sampai awal.. around 6.30am; ada la sikit masa untuk BW. dan lagi satu sesi setengah jam lepas aku balik rumah. cukupla. Mana ada masa sangat nak komen lebih lebih. Just ziarah.. Baca lebih kurang.. Kalau ada rasa nak komen, taruk celah celah signature.. kalau tak.. just signature ja. Sapa yang aku gi BW.. 1st.. Orang yang bagi komen kat aku dulu, pastu follower aku, and lastly.. senarai entry baru lam gengblogger..

Apa pun.. welcome to the open sky technology.. Sesiapa saja boleh datang dan tulis..

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Izzat Aziz berkata…
ia terserah lah camne nak komenl.. tapi komen macam tu nanti orang ingat tak baca pun.. terutama kalau sama je dengan komen-komen lain.. yup masa tu takde.. tapi at least bagi pendapat sikit je.. tak lama :)
ManjaIxora berkata…
terpulang pada diri masing2 dan pendapat masing2.. pd sy ianyer x menjadi hal yg besar.. hohoho
Miss AZ berkata…
terbaekkkkk!!!
saya pun suka letak smiley bila comment.. kalo tak letak tak sah.. :)
sayaidaydotcom berkata…
hahaha,,
mula mula tu pelik jugak dapat komen,,asyik smile n terbaikkk jer,,tapi,thanks taw sebab selalu dtg bloggg,,iday selalu jd silent reader,,,haha,,

:))) terbaekkkkk

hehehe,,sjer2 jer tu :)
sahromnasrudin berkata…
mmg blog ko terbaek la bro..syabasss.....tp jgn selalu sgt..nnti org tak hargai tau huhuhuhuuhh
Redbloodsnow berkata…
hEHE...SAME LAH, ZIE PUN SUKE LETAK SMILEY BILE MENGOMEN :p
Admiral Hafiz berkata…
Terbaek!
haha



Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy
mknace unlimited berkata…
:) :) :)
ikut cara kita
terbaeekkk!!!!
Mindbreaking berkata…
buat blog walking mmg bagus sbb boleh naik traffic tp kena banyak bersabar masa buat blogwalking
Unknown berkata…
sy nak like la entri ni..huhu.
mmg perlu tu kita set bila kita nak bw, supaya takla kita terlalu syok bw sampai kerja tergendala.
wallahua'lam. :)
aziazib berkata…
terbaekk...
good comment...
♥nyeto89♥ berkata…
terbaikkk :D
tak kisah lah macamana pun kan cara kita nk komen
zool berkata…
komen tu terserah tapi kalau terlalu sama tu yang buat orang confuse. nampak cam datang semata2 nak SPAM je.. tak berapa best. kurang2 komen tu ada sikit kaitan dengan apa yang ditulis oleh blogger tu. baru dia terasa dihargai sebab orang baca entri dia. kalau lepas ulasan nak tulis terbaek tadahal nya
yoy berkata…
mne2 pun bole..hak msing2..
asmadi berkata…
bagus gak kita tinggalkan komen at least ad akawan2 tau kita dtg dan bg pandangan ..suka cara cam ni //tak ambil masa yg lama ~~lebih berkesan ;)
kak ina kl berkata…
akak pun hairan sekarang ni kamu ashik tulis terbaik ajer kan..tapi akak faham kamu kan sibuk.
Punca Utama | PU berkata…
terbaek broo !!
sekurang2nya kita ada juga mengomen blog2 org..hehehe
xpe la..itu hak individu masing2...
Hanna berkata…
terbaeekk dari ladang!!!!

=)
mknace unlimited berkata…
:) :) :)
suka letak tanda hadir dan baca sebenarnya
terbaeekkk!!!!
nba-Nur berkata…
Oh rupanya ada maksud di sebalik "smiley" tu... Lain org, lain caranya.. Ikut tafsiran masing2. Yg penting, kita beri komen yg bernas.

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016