Baru aku tahu

Klik untuk gambar yang lebih besar
Foto ngebas dari emergingwriters.us
Selama ni, aku selamba ja menapak Jusco Bukit Indah tanpa apa apa perasaan. Semalam baru aku perasan betapa jauhnya dari hujung ke hujung Jusco nih. Hahaha.. Satunya, kaki aku masih sengal sengal gitu, keduanya aku pakai but. Haa.. amik kau. Parking kereta kat sebelah jusco. Kuar menapak sampai ke Maybank nak bank in duit. Maybank hujung lagi satu. Pastu menapak balik ke jusco beli isian semuala marker mama. Perghhh.. Baru aku tau. Rasa cam nak pergi information mintak motor untuk orang orang tua jer memecut sampai ke maybank. Baru tahu ekk.. Tu la orang selalu cakap, kita hanya beringat bila kita dah kehilangan. Ingat tu.

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Taufan Bin Ribut berkata…
bro..len kali pkai kasut roda yang cam saiful apek pkai..tak penat..hehehe..
Sharinginfoz berkata…
kekadang memang tak suka pi tempat yang besar2
mknace unlimited berkata…
:) :) :)
tu la dia
terbaeekkk!!!!

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP