Aku dan blog

Klik untuk gambar yang lebih besar
Ni ler antara header aku di Fotopages
Tadi aku dapat satu mesej dari sorang kawan semrsm dulu. Pasal kaki aku. Dia kata banyak betul aku dok cerita pasal kaki aku, sian la pulak dengan aku nih. Tu lah. Maybe cara penulisan aku menyebabkan nampak macam aku selalu sakit kaki kan. Sebenarnya aku sakit kaki ni 3 kali ja. First, kat tun aminah. Yang ni memang tetiba sakit. Aku pun tak tau apa sebab dia. Tetiba krem. Pastu tetiba pulih balik. Tu yang pertama.

Yang kedua, masa aku kat ppd. Aku gi ppd, gi batu pahat, gi ppd balik, gi batu pahat balik; ikut jalan lama. Terus jem kaki kiri aku. Ye lah. Tekan clutch bagai nak gila. Jalan kampung tau tau la cemana kan. Dan yang paling latest, yang ni la. Kenapa nampak macam aku selalu sakit kaki. Puncanya.. cara penulisan aku.

Aku mula berjinak lam penulisan blog secara aktif sejak 2003, di fotopages. Masa tu memang kegemilangan la. Seronok tul. Entry aku penuh gambar, maksimum 200 pc. Memang aku gila. Tu la sampai sekarang pun blog aku ni pun stail macam fotopages jugak. Tengok la fotoblog aku ni dulu. Itu stail pertama aku. Mesti banyak gambar!

Stail yang kedua adalah, kalau korang perasan la. Satu hari kadang-kadang ada lebih dari satu entry. Tu yang giler tu sebenarnya. Setiap benda yang berlaku aku nak tulis, tapi lain lain entry. Perghhh!!! Tu yang menyebabkan nampak macam banyak kali aku kena benda tu. Padadal, satu hari aje tu..

ps : adakah aku kena tukar stail aku.. padahal aku dah terbiasa dengan cara tu

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

blog-tips-kurus berkata…
fotopages tu memang dah tak wujud ke bro? kesian dia..
Zura Tahir berkata…
jadi diri sendiri...tepuk dada tanye selera...
Admin berkata…
fuhhh ni memang betul2 otai blog nih...terima kongsi sedikit tip tu
papabear berkata…
cara tersendiri adalah yg terbaik :)
Afzainizam berkata…
Welcome..Happy..New..Year
╔══╦══╗╔╦╗  
╚═╗║╔╗║║║║ 
╔═╝║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║║    
╚══╩══╝╚╩╝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selamat Maju Jaya... Di harapkan Tahun ini adalah terbaik dari sebelumnya...

Bulatkan tekad mencapai impian ... Bukan sekadar manis dimulut.. Bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam

rasanya ikut aje citerasa memasing aje
Tanpa Nama berkata…
I will add this blog to my favorites, it is great.
watch the tourist online
Tanpa Nama berkata…
Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts
Tanpa Nama berkata…
Really Gr8 ! Thanks For sharing..

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam