Mato den sakit bonar nih

Klik untuk gambar yang lebih besar
Hahaha.. Dah bengkak ada sikit busar + sikit nanah dah kelopak mata aku nih.. Tengok tangan kanan aku pegang apa.. Haaa.. Tu la kamera yang selalu aku pakai kalau jengjalan biasa. Cap ayam ajer..
Pagi ni bangun.. Sakit lagi. ye la kan. Ingat makan ubat tu terus baik ka. Mana ada. Tapi sekurang-kurangnya aku dah usaha sesuatu kan. Harap nanah kat mata aku nanti cepat masak pastu leh ler aku gumbira tanpa perlu pergi jumpa doktor tu lagi kan. Ingat lagi apa yang doktor tu cakap.. potong sikit saja tau.. Aku tak nak kena potong walau sikit kalau boleh la.

Sebelum kerja belasah pisang dua bijik dulu. Kasi kejap sikit perut. Tapi tu orang lain punya perut la. Kalau perut aku terbalik. Lagi makan, lagi cepat lapar. Tu yang aku tak suka makan pagi. Nanti tak lama lagi aku mesti kena makan lagi kan.

Drive pagi ni macam biasa. Tensen lagi pasal kena drive dengan mata kanan separuh tertutup. Sampai ppd aku amik gambo ni kat cermin pandang belakang tu. Pergghhh.. lagi besar dari semalam. Nampak merah lak tu. Tak puas hati amik lagi sekali lam opis aku.

Perasan tak gambo kat atas tu. Haa.. tu la kamera yang selalu aku pakai kalau setakat jengjalan nih. Bukan apa.. Ramai sangat yang tanya beli kamera apa sampai gambar cantik. Ni ler kamera aku.. Kamera free yang majalah Click! bagi kat aku dulu tuh. Sejak tak pakai henpon SE yang aku sedekahkan kat bini aku tuh, ni ler kamera wajib aku, Aku nyer nikon duduk kat lam dry box ja menanti hari yang aku ada function atau aku nak amik gambar potrait famili aku.

Pastu cam biasa, bincang balik pasal sistem semakan online tuh. Parent pulak dah bertalu talu call bila boleh check. Aduiihh!! Pening paler aku. Yang list ni pun masih dok murnikan lagi nih. Kalau masuk yang salah nanti lagi bising. Dari nak semayang jemaat kat Larkin.. terus aku semayang jemaat kat sebelah saujana ajer.. Apa apa aje lah.. Pasal lepas semayang nak sambung pemurnian list ni lagi ni.. Klik cerita penuh untuk detail>>>


©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dua bijik pisang jadi alas perut pemangkin kelaparan aku. Lam kul 10.00 aku dah lapo balik. Sib baik hari ni meeting pagi, en. Tn.Hj. Hashim sponsor. Kenyang balik. Tu yang semua heran. Biasanya aku makan sikit ja.. Pagi ni terbalik terbaeekkk.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adooiii.. Patutla aku lagi selesa pejam mata.. Dah la bengkak.. merah pulak tu.. Dah cam apa dah muka.. Sepet semacam dah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Semayang sebelah saujana pun saujana la.. Habis tu dah lambat kan.. Kang langsung tak semayang lagi naya kan.. Habis ja semayang terus aku kuarkan kamera.. Hahahaha.. Semua pakat tengok aku..

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied