Tekken the Movie 2010

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
image courtesy of www.ps3blog.net

Malam Isnin lepas aku layan citer Tekken nih. Macam biasa. Agak mengecewakan aku. Memang kena erase habis-habis imej-imej tekken lam kepala hotak baru leh layan. Cam biasa. Pengarah ada cara dia sendiri nak bawak adaptasi tekken dalam filem dia.

Citer ni pasal Jin Kazama. Camner dia leh terjebak lam Iron fist tournament. Camner bapak dia arah supaya mak dia, Jun dan dia dibunuh. Camner dia berjaya survive sampai ke last dan jadi juara pertandingan nih.

Overall, boleh la. Aku kasi 3 bintang jer. Plot ringan. Jalan citer straight forward. Terlalu banyak dok ulang flashback pesan mak dia masa kecik, berkali-kali. Terutama bila dia kena hentam teruk dalam setiap event. Pemilihan watak kira boleh la. Cuma banyak watak cam aku tak perasan pun mamat nih.. cam brucesteve (aku tersalah tulis la pulak.. sib baik tajul bagitau hahaha), kazuya dan especially marshall law.. Paling tak best banyak sangat adegan-adegan tak sepatutnya.. or maybe sebab aku nengok yang director cut kot..

ps : aku tak suka sangat pasal banyak watak yang aku suka tarak cam king dan hwoarang. Dan yang peliknya.. apasal Heihachi baik lak lam citer nih..??

Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

faiz berkata…
Ada jugak buat review untuk Tekken ni..yep3..agak tak best..jalan cerita plain je..huhu


Post-post faiz!
Service design header
Apa itu churpchurp
faiz berkata…
Ada jugak buat review untuk Tekken ni..yep3..agak tak best..jalan cerita plain je..huhu


Post-post faiz!
Service design header
Apa itu churpchurp
mknace unlimited berkata…
^_^ sedih la nengok citer ni sebenarnya.. asal boleh jer sebenarnya

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP