Posted by : mohamad khairul nizam Ahad, 8 Ogos 2010

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Petang ni pergi lagi sekali ke tapak ekspo UTM. Kesnya mudah jer.. Baju yang dibeli untuk iqa terlebih muat, so nak tukar yang kecik sikit. Ye lah.. Masa beli semalam iqanya tak ikut. Hari ni inaz la pulak taknak ikut. Dia ikut atuk gi beli ikan kat kipmart..

So gerak la kitaorang ke utm. Hari ni nampak lagi ramai orang kat sini. Pastu ada pameran keter lak tu. Perghhh.. Al-maklum hari last.. Dan yang paling best.. hari ni baru aku nampak banner festival bugis nih. Dah hari last baru nampak. Hahaha..

Pastu terus gi cari kedai baju iqa dulu. Masa nak tukar ada ka dia kata baju tu dah kotor kena conteng. Aku ambik jer baju-baju lain tunjuk kat dia. Kan awak yang buat conteng kat kolar tu. Senyap jer dia.. Terus ajer dia tukar. Kelakar pun ada.

Pastu gi tukar baju mama la pulak. Pas habis episod tukar-tukar ni aku nak mulakan edisi makan-makan la pulak.. Semalam aku dah nampak sup daging. Aku tak kira. Aku nak makan jugak mihun sup. Tapi pasal mama ngan iqa nak makan char koey teow, terpaksa la aku makan dulu benda alah tu. Mihun sup tetap aku bungkus jugak.. hahaha..

ps : tapi yang peliknya aku tak nampak apa yang bugisnya lam ekspo nih. mushkil..

Klik untuk cerita penuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bila nak gerak nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya bawak sendiri jer la kereta nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada pameran keter la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Macam-macam pesen ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Banyak gak sijil

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Waaa.. abis semua kener modified

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kalau pintu belakang tu takde lagi ok kot..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita cari kedai baju dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lawa la pulak hanger dia.. hijo jer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni la baju iqa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Koleksi baju raya ziqri.. semalam dah beli

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa tolong carikan baju mama yer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Banyak gak design-design baru

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa nak beli kacang kuda ka kacang rebus

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Best lak nengok paduan kacang-kacang nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beger goreng pun ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara nunggu char koey teow siap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya pun nak jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makan bersama..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa jer minum air lain sikit.. air milo

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. ni yang aku carik.. tapi taknak la makan gear box kambing nih.. tak pasal kang..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bungkus kak jangan tak bungkus

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Waaa.. ada keter nombor baik tu.. JMJ7997.. perghh

Enjoice...Sharing is power!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Followers

Blog Archive


Get your own Digital Clock



Mkn Ace

Reka Lencana Anda

Google+ Followers

Top 10 hapdeted blok

10 Newly Ping Worldwide from
Fotolia




Get listed at www.millionbloglist.com
Follow me on Twitter

the place where everything around us being photographed




free counters
Komuniti CERITA.com
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
Since ©2007 | Renewed ©2012 | mknaceulimited.blogspot.com™. Dikuasakan oleh Blogger.

- Copyright © mknace unlimited™|The Colours of Life -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -