Tesco Bukit Indah... again??

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarPagi ni sekali lagi keluar untuk urusan cuti mama. Sekali tak dapat settle lagi kat hospital. Sebab kerani tu dah cakap tunggu sampai dia call, so pergi la ke Tesco jap. Ada la sesikit barang Ziqri yang dah hampir nak habis perlu ditopup.

Masuk dalam.. Cam biasa.. Terus carik barang yang dikehendaki dulu. Iqa dan Inaz dan cam huru-hara nampak bebudak lain dok tolak troli kecik. Yaa.. kat tesco ni ada troli kecik untuk bebudak. So, biar jer la diaorang tolak sorang satu. Dah settle beli semua.. hampir 80% berjenama tesco jer.. Ye lah.. kalau setakat pergi tesco beli barang biasa, aku rasa kat tempat lain pun ada yang lebih murah. Tapi kalau barang tesco.. memang la takde tempat lain kan. Turun bawah dan terus simpan barang lam bonet keter.

Lepas jer simpan barang, masuk balik; pasal aku parking depan pintu kuar tesco hahaha.. masuk balik untuk makan. Iqa cam biasa makan mihun soto ngan inaz. Aku makan yee mee.. Tapi iqa kata soto kat sini tak best. Dedua sibuk dok taram yee mee aku.

Tetiba handphone aku berbunyi.. bangg.. Ziqri kena tahan wadd..
Terus selera aku terbantut on the dot.......

::Klik untuk cerita penuh::





©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tesco.. dari pintu depannya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Camner la diaorang buat perancangan.. berdepan Giant, bersebelahan Jusco..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom masuk dalam..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Inaz tak kisah pun sedap tak sedap semua dia taram...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yee Mee yang leh tahan rasa dia.. tapi aku memang dah hilang terus selera..



Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied