Pureen's Battery Operated Breast Pump

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarAntara semua, benda ni la yang paling susah aku nak cari kali ni dan pencarian aku dikira paling berjaya membuatkan aku tersenyum balik hari ni.. Kenapa?? Terukan membaca entri ni.

So, tapi dah puas aku membebel kat cytech. Tapi memang tuhan nak bagi rezeki kat aku agaknya, sampai aku leh tergerak hati untuk mencari jugak benda ni walau aku dah giveup tadi. So aku terus ke jusco, dan pencarian aku berjaya menemukan 2 model. First adalah tolly joy ke apantah kenama dia. Masa inaz aku beli yang ni la.. harga dia RM 90.. puas aku dok belek.. aku terpandang lak pureen punya ni.. Harga dia mahal sikit RM120. Check punya check, pureen ni boleh masuk power elektrik. so aku tanpa toleh lagi terus amik yang pureen nih.

Kegunaan, alatan, accessories semua sama, cuma yang lebihnya, pureen ni leh pakai elektrik. Tapi adapter kena beli sendiri la.. ala.. baru RM10 jer kan.

So, aku beli la penyangkut sekali pasal mama dah pesan beli penyangkut baju sekali. Masa baya aku tanya la.. leh pakai kad tak..? Boleh.. OK.. Sekali lepas scan, minah tu leh nengok balik muka aku.. betul ka nak pakai kad nih.. kenapa?? baru RM15 cik.. Yeker.. Jalan jer la.. Hari ni kira rekod aku la pakai kad kedit nak bayo barang harga RM15 jer.. Perrggghhh.. Sekali aku check balik.. rupernyer harga yang tertampal kat breast pump tu memang RM7 jer.. sama harga ngan penyangkut baju.. Wahlaoweiii... Teringat lak cerita norman beli tv ngan harga RM1.50 satu ketika dulu..

::Klik untuk cerita penuh::





©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni ler barangannyer...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah bayar baru perasan.. gilakkk.. memang rezeki aku hari ni.. tuhan kesian kat aku agaknya.. dah dua hari mencuka jer..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aksesori yang ada.. sebijik sama.. lebih dia cuma leh sambung adapter


Slideshow penuh





Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

mknace unlimited berkata…
:) :) :) ntah la..
yang pasti.. barang ni dah dibeli ngan harga RM7.50
Legasi Piston Pecah berkata…
mende nih aku penah tengok dulu..time akak bersalin anak pertama..
Tanpa Nama berkata…
salam boleh tak bgtau kat mana bleh beli adapter pureen ni. I dh cari tapi tk jumpa. Email kepada saya ye eisya_boy@yahoo.com
terima kasih

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP