Pertandingan sempena minggu anti dadah sktta

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarNi acara pada hari Khamis baru-baru ni. Lepas rehat tahap dua, semua bebudak sekolah masuk ke dewan untuk acara ni. Ada tiga pertandingan yang dijalankan untuk bebudak. Syarahan, Sajak dan Nyanyian. Cuma aku memang ngantuk sikit la semenjak ziqri kena intensif care ni. Sib baik ada cikgu-cikgu praktikal ni. Leh gak aku sandarkan kamera aku ke bahu diaorang. Tapi hasil dia aku kena paham-paham sendiri la. Tak leh la nak kutuk lebih-lebih, cantas ajerla yang mana aku tak puas hati kan. Edisi koyak gambo bak kata member sepotografi. Tapi aku masih tak sempat wat sesi formal depan diaorang. Overall masih banyak yang perlu diaorang pelajari. Out of fokus, perkara biasa. Lagipun aku yang letakkan mode "A" kat kamera kan. Of course la aku tak akan puas hati sangat kan. Tapi aku kasi average la untuk korang.. Boleh ambik gambo, tapi masih banyak yang perlu dipelajari.

ps : yang best.. aku leh pegang henpon aku amik bideo.. dan hampir terlelap.. hehehe..

::Klik untuk cerita penuh::





Slideshow penuh





Enjoice...Sharing is power!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

Acustop Cataplasma Applied