Sabtu, 27 Mac 2010

Hari Sabtu yang sibuk...?

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarHari ini hari Sabtu. Hari Sabtu ini sangat sibuk.. Kakakaka.. Tulis dan baca macam bebudak kelas belakang la pulak. Aku memang dah target hari ni mesti gila babas nyer.. Pepagi buta dah siap sumer. Start keter. Terus ke sekolah, sesampai jer nengok pintu dewan masih kunci, pintu pejabat pun kunci lagi.. Hahaha.. On-time la maknanya tu. Baru keluar keter, Pn. Teng sampai. Terus setelkan dewan. Pasang LCD dan laptop. Setel.

Nengokkan bilik tayang lak. Rasa cam kureng jer.. Aku cabut wayar LCD, dan pasang kat TV baru kampus Astro.. Walllah.. Memang syiok la sikit mata dan telinga nak menghayati. Setel. Si Esah pulak dok meraban pasal scout. Bagi kunci pusat akses.. Tolong lebih kurang.. Setel.. Gi nengok takraw. Kasik kat Syamsul. Setel la tu.. Masa aku turun balik dari Kursus Pengawas nengok depa semua dah konker gelanggang takraw.. setel. Pastu kuar pi ambank bukit indah. Borak ngan guard.. mintak izin nak amik gambo.. setel gak.. Balik nengok kursus pengawas.. masalah lcd sama speaker. Adjust lebih kurang.. setel.. Pi panggil bebudak scout.. ajak cecikgu praktikal.. setel.. siap wat upacara penderaan hapal persetiaan.. setel.. Dah habis sepagi yang penuh gaya, mutu dan keunggulan.. Hari senin.. cuti!! Nak bawak ziqri gi sepital beso test telinga dia, balik gi klinik gelang patah test darah.. hopefully the last la kot..

ps : hari ni semua gambo amik pakai kamera p&s fujifilm lama aku jer.. satu.. malas nak amik bateri d70s yang aku cas semalam kat bilik ucu.. seken.. sesaja nak nengok balik terel ke tak terel lagi amik gambo pakai p&s.. dan ternyata dah tak terel.. hahahaha.. tak puas hati tak leh nak ubah apature ngan shutter.. demm.. semua gambo sesuka hati mak bapak kamera tu jer..

::Klik untuk cerita penuh::





Slideshow penuh





Enjoice...Sharing is power!!!

0 komen: