Testing Maha Powerex MH-C801D



Kelakarkan. Aku dah beli bende ni dua kali. Dua-dua ngan shashinki. Maha Powerex MH-C801D. Yang powernya, dia caj bateri 1 jam jer. Kalau pakai soft caj 2 jam. Macamana aku dah beli dua tapi dua-dua bukan kat aku. Pasal, satu aku beli untuk cyber brigade KUSESS dulu. Satu lagi ni untuk team aku kat JB. So, bukan untuk personal la. Aku nyer dah lama dah. Dari tahun 2004 lagi. Kicik saja, cuma dia ada charger kereta. Itu aje lebihnya.. Klik cerita penuh untuk tengok upacara pecah pelastik.

Aku siap test untuk bateri powerex aku lagi. OK lak bateri ni. Hari tu cam dah kong 2. Pelik-pelik. Kan tak pasal-pasal aku kena beli Imedeon ni..

Foto montaj


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP