Skynet - Hariku yang paling bengkerk


Image courtesy of pohonhijauku.blogspot.com

Hari ni memang aku bengkerk giler babas. Mana taknya filter 77mm aku tak sampai-sampai lagi. Siap bagi reminder kat seller. Rupanya yang slack delivery, Skynet. Kelakar. So aku nak bincang la pengalaman manisku ini.

Memula semalam pagi aku dapat call. Sapa lak ni. Rupernyer Skynet. Dia kata dia tak dapat cari rumah aku. Habis tu no phone aku kat bungkusan tu buat apa. Tak reti nak call ker. Apasal balik HQ baru nak call. Lewat sehari lak tu. Pastu dia kata dia tak note. Nanti sebelah petang budak dia akan call aku dulu sebelum hantar. tengahari bawak ke petang, petang bawak ke malam. Haram takde apa.

Pagi ni aku call HQ. Boleh dia cakap dia akan deliver 1 September. Dari nada baik terus jadi nada haram aku jadiknya. Aku tanya macam mana boleh jadi camtu. Dia cakap aku yang mintak dihantar hari selasa tu. Bingai ker apa. Last-last tak leh jawab dia mula la kata delivery lain, dia lain. Bangang. Bini aku pun tanya apasal lain macam borak kat tepon. Selamba jer cakap takde pe pe.

Memang lepas ni takdenyer aku nak pakai Skynet lagi. Setakat ni pakai Poslaju OK jer. Takde masalah pape. Hari ni post esok dah sampai. Ni tak hari ni pos tahun depan lum tentu sampai.

ps : ingat kes kena gi ambik parcl kat HQ sungai petani satu ketika dulu. Ingat baling ngan sp dekat ke

Ulasan

Unknown berkata…
eh...mcnace tinggal kt baling ke?ahak..tak tau la plak
mknace unlimited berkata…
kampung kat baling
menetap kat gelang patah
sonata anak kancil berkata…
buat banyak bersabor bulan puasa ni....sabor - sabor....
Unknown berkata…
yeke...huhu...baling kt mana tu..allin org baling gak...kot2 la kenal..
Tanpa Nama berkata…
emm urg wat bizness meke pun sibuk nk wat bizness tulh jadinye..
mknace unlimited berkata…
;) :) :)
baling depan smb
biasa ke situ?

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP